14 Mart 2010 Pazar

Türkiye ' dE Çadır Ve Kamp Turizmi İletişim Ve Konaklama Bedeli Ortalaması

Eğer sizde benim gibi “Ben zaten evimde 4 yıldızlı bir otel konforuna sahibim, zaten her hafta sonu otellerin yüzme havuzlarına gidiyorum” diyorsanız..
Tatil deyince aklınıza macera, heyecan geliyorsa…
Şezlong başında pineklemek sizi sıkıyorsa…
Doğayla baş başa kafa dinlemek istiyorsanız…
Tatile milyarlar harcamak istemiyorsanız…
Çadır – Kamp Turizmi tam size göre..

Ülkemiz tam bir kamp cenneti. Orman Bakanlığına bağlı Milli parklar ve özel kamp alanları her bölgede istemediğiniz kadar var..
Üstelik bu tesislerin içinde Wc,duş, çamaşırhane, kafeterya, hatta int. cafe bile var.
Hemde çadırınızın olması da gerekmiyor. Çadır, şişme yatak, elektrik, masa sandelye, buzdolabı, çamaşır mak. bile kiralayabiliyorsunuz.

Ve sıra fiyatlara geldi..
Günlük Çadır kirası (4 kişi) — 11,25 ytl (adam başı 2,80 ytl düşüyor.)
Buzdolabı– 2 ytl..
Elektrik—- 1 ytl

Biz geçen yaz orman bakanlığına ait Marmaris-inbükü koyunda kamp yaptık. Çok güzeldi.


Bu yaz da insallah Gelibolu milli parkını düşünüyorum.. özellike kalabalık gidince kampın tadı bir başka oluyor. Tabii arabayla gitmek ayrı bi rahatlık.. Arabasız gitmenizi pek tavsiye etmem..

Kampçı Arkadaşların yorumlarını ve sorularını bekliyoruz..




İletişim :egitimtanitim@milliparklar.gov.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder